Van Amsterdam naar Dubai naar Singapore naar Sydne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu Van Amsterdam naar Dubai naar Singapore naar Sydne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu

Van Amsterdam naar Dubai naar Singapore naar Sydne

Blijf op de hoogte en volg Eline

21 Augustus 2016 | Australië, Sydney

Hey hoi allemaal,

Na drie lange dagen reizen ben ik eindelijk aangekomen in Sydney!
Gelukkig ben ik op Dubai geholpen door een leuk stel Nederlanders en op de vlucht naar en op Singapore geholpen door een super lief Ghanees koppel, anders had ik misschien wel mn vlucht gemist.. :p

Ik kwam 's avonds laat aan op Singapore en werd meteen naar mn hotel voor de nacht gebracht. Dit was waarschijnlijk mn laatste nachtje alleen slapen voorlopig :)

'S morgens had ik een citytour, hier ontmoette ik een aardige vrouw die 60 jaar geleden vanuit Nederland naar Australië geëmigreerd was. Zij ging via Singapore juist naar Nederland toe ging!

Om 20:30 werd ik weer opgepikt om naar het vliegveld te gaan om na een bijna 8 uur durende vlucht vanmorgen in Sydney aan te komen. Hier deel ik een kamer met een groep leuke Britten.

Morgen begint mn oriëntatie, dan zal ik gaan beslissen wat ik de aankomede tijd ga doen.. Ergens aankomende of volgende week zal ik weer wat van me laten horen :)

Liefs,
Eline


  • 21 Augustus 2016 - 10:36

    Opa&oma H:

    heerlijk gevoel lieverd , weer met de beentjes op de grond ,,, liefs opa&oma xxx

  • 21 Augustus 2016 - 12:13

    Laurens:

    Dat klinkt al goed!! Goeie start! Geniet ervan

  • 21 Augustus 2016 - 13:22

    Henrieke:

    Fijn dat je veilig bent aangekomen daar! Have fun (:

  • 22 Augustus 2016 - 18:43

    Robert Haaima:

    Mooi om te horen dat je goed aangekomen bent. Neem je tijd, ik volg je op de voet.
    Veel plezier.

    Gr. Robert en Renate Haaima

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eline

Hoi Allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Australië volgen! Zo kunnen jullie door mijn verhalen en foto's deze reis ook een beetje beleven :) Liefs Eline

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 12414

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Juli 2017

Backpacken in Australië

Landen bezocht: