Keukendeurkastjesschoonmaakster - Reisverslag uit Armadale, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu Keukendeurkastjesschoonmaakster - Reisverslag uit Armadale, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu

Keukendeurkastjesschoonmaakster

Blijf op de hoogte en volg Eline

10 September 2016 | Australië, Armadale

Hey hoi Allemaal,

Jaja, zoals de titel van deze blog al een beetje verraad.. Sinds afgelopen dinsdag ben ik fulltime Keukendeurkastjesschoonmaakster :p

Op maandag morgen ging ik met Carine (in haar huis verblijf ik) naar Perth. Hier een klein beetje rond gekeken en met de gratis bus een rondje door de stad gemaakt. En toen we net thuis waren kreeg ik al 't telefoontje van dominee Hagg, hij had een baantje voor me gevonden! :) Ik kon aan de slag bij Premier Cabinets.

Hier werk ik dus sinds dinsdag als
Keukendeurkastjesschoonmaakster.. Ik maak de deurtjes schoon, ik schuur de randjes en pak ze in! Klinkt net zo exciting als het is ;) Maar dit zal ik de komende maanden doen van maandag tot vrijdag :p zo kan ik in het weekend leuke dingen doen en sparen om later te gaan reizen.

Ook ben ik sinds dinsdag alleen in het huis van Carine die naar Nederland is vertrokken voor 7 weken. Het was toch wel iets meer alleen dan ik had verwacht.
En als je dan alleen in een vreemd huis bent, de wifi niet werkt, je de douche niet warm krijgt en ook je pizza nog eens laat verbranden.. is dat toch een beetje te veel van het goede! Gelukkig kon ik naar huis bellen naar een vader die me een beetje moed in kon spreken, in dit soort gevallen is de moderne technologie heel fijn :D

Daar naast heb ik deze week twee keer bij de Familie Hagg mogen mee eten, waar ik met open armen werd ontvangen! En de kids ook meteen helemaal fan waren :) Zodat ik afgelopen avond gelijk kon oppassen ;)

Door m'n fiets + groene fietshelm (zo modieus.. zie foto) ben ik binnen 10 minuten op mn werk en kan ik de boodschappen doen. En ik ben nog maar 1 keer verdwaald! Lang leve GPS :pr

Dat was het voor deze keer ;)
Liefs,
Eline


  • 10 September 2016 - 17:45

    Robert Haaima:

    Jij laat je ook niet zomaar vangen he hahahaha!

    Een heel mooi en bijzonder verhaal.
    Zo te zien red je je eigen wel aardig.

    Gr. Robert.

  • 11 September 2016 - 20:14

    André & Marja:

    Lieve Eline, wat vinden wij je stoer!!!! Afgelopen week nog even 'live' naar je kunnen zwaaien toen wij binnen vielen bij je ouders, waarmee jij op dat moment aan het skypen was.

    Heel veel respect hebben wij voor jou :) wij moeten het jou nog nadoen met onze komende onderneming. En veel zullen wij aan je denken. Wij wensen je heel veel geluk en wijsheid toe tijdens jouw mooie onderneming/uitdaging.

    Groetjes
    André en Marja

  • 25 September 2016 - 21:51

    Maxime :

    Wat fijn dat je werk hebt gevonden! En super bijzonder dat in zo'n gemeente en gezin iedereen zo behulpzaam. Nu echt lekker genieten :)

    Liefs,
    Maxime

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Armadale

Eline

Hoi Allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Australië volgen! Zo kunnen jullie door mijn verhalen en foto's deze reis ook een beetje beleven :) Liefs Eline

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 12431

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Juli 2017

Backpacken in Australië

Landen bezocht: