Catching up :) - Reisverslag uit Armadale, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu Catching up :) - Reisverslag uit Armadale, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu

Catching up :)

Blijf op de hoogte en volg Eline

18 November 2016 | Australië, Armadale

Hey Hallo lieve allemaal,

Het is alweer een best wel lange tijd geleden dat ik wat op m'n blog heb geschreven.. En nu ben ik ondertussen alweer 3 maanden van huis weg! Daarom maar even een up date van mijn leven van de afgelopen tijd :)

In de tijd dat ik niks op mijn blog heb geschreven ging mijn leven gewoon zijn gangetje.. 5 dagen in de week werken en de weekenden gelukkig vrij. Het is dat ik nu goed kan sparen (en spieren kan kweken :P) maar ben al die deuren ondertussen goed zat!

Ook ben ik twee keer ziek geweest.. Want zoals ik de laatste keer dat ik wat op mijn blog geschreven had vertelde ik dat ik bij de familie Hagg in zou trekken, ben ik daar nog steeds, en alles wat de kids krijgen krijg ik ook ;) Maar ik voel me hier heel erg thuis!

Heb d'r voor m'n gevoel nu gewoon 4 zusjes en 1 broertje bij. Krijg een heleboel knuffels en liefde van ze en sinds Alexander mijn naam weet "Nine" laat hij me niet meer met rust ;p Ik ben nog een maandje bij hun en dan ga ik alweer naar Nieuw-Zeeland, de tijd vliegt..

Weekenden ben ik dus vrij en in deze dagen heb ik ook de omgeving een beetje kunnen ontdekken, ik ben naar het strand geweest, uit eten in Fremantle en ben ook een weekendje helemaal naar beneden in Albany geweest! Hier zijn we wezen 4wheeldriving, want dat is wat je doet als je in Albany bent ;) En zelfs ik mocht even rijden op het strand, dit was heel erg gaaf maar ook wel een beetje eng :) Ze hebben daar echt hele mooie witte stranden met blauwe zee!

En vandaag heb ik m'n eerste dagje vrij genomen om een dagje en nachtje op de kids te passen zodat Axel en Cora lekker even weg konden!

Maar nu ga ik lekker naar buiten om te genieten van het mooie weer want het begint hier langzamerhand zomer te worden wat betekend dat het hier lekker zonnig is en flink warm kan worden. Tot de volgende keer,

en veel liefs van uit 't zonnige Australië ;)
Eline

  • 18 November 2016 - 08:34

    Tineke:

    Hallo daar!!! Om 6.10 zwaaide ik Edwin uit en keek ik even op facebook. Toen las ik je leuke verhaal al.
    Wat een gezellig begin van de nieuwe dag! Heel fijn dat je het nu naar je zin hebt!! Je komt wel terug naar Nederland toch?? Geniet van alles en in januari gaan papa en ik heerlijk meegenieten met jou en Lianne! Dikke knuffel van de andere kant van de wereld!!

  • 18 November 2016 - 08:54

    Laurens:

    Wat leuk om weer een stukje van je te lezen!! Echt gaaf hoe het zo mag lopen en heel fijn dat je je thuis voelt bij deze mensen!
    Blijf er maar lekker van genieten!!

  • 18 November 2016 - 09:34

    Aafke :

    he Eline,

    leuk om je verhaal te lezen. wat een belevenissen zeg! Kan me voorstellen dat je, zoals je opschrijft, heel wat meemaakt, en dat de tijd dus vliegt ! gaaf hoor, al die avonturen, en dan ook nog een familie erbij, voor een periode. En we hebben allemaal dezelfde Vader, hoe mooi is dat!
    En wat een mooie foto's ! Fijn dat we met je mee mogen kijken , geniet jij er maar lekker van, doen wij het ook.

    groetjes uit het koude, winderige, natte HOLLAND ( valt mee hoor).

    liefs, Jan en Aafke

  • 18 November 2016 - 11:47

    Wousje:

    Hey Eline, klinkt goed ben stiekem weke een beetje jaloers

  • 18 November 2016 - 17:24

    Opa&oma H:

    hee eline ,dat is leuk ,ik denk dat onze berichtjes elkaar gekruisd hebben ,fijn om te horen dat je lekker geniet , en van het mooie weer , bij ons is het echt HERFST hoor , is ook niet erg , nou lieverd tot horens maar weer , heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel LIEFS opa & oma H

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Armadale

Eline

Hoi Allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Australië volgen! Zo kunnen jullie door mijn verhalen en foto's deze reis ook een beetje beleven :) Liefs Eline

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 12410

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Juli 2017

Backpacken in Australië

Landen bezocht: