Time to go.. - Reisverslag uit Armadale, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu Time to go.. - Reisverslag uit Armadale, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu

Time to go..

Blijf op de hoogte en volg Eline

16 December 2016 | Australië, Armadale

Hallo lieve allemaal,

En we zijn alweer een maand verder. Een maand waarin ik m'n laatste drie weken gewerkt heb (yes.. no more cabinetdoors for me :)!!) En waarin ik ook nog heel wat leuke dingen gedaan heb.

Vooral de laatste week waarin ik naar Rottnest Island geweest ben, de hele dag stralend weer dus perfect voor het strand en snorkelen.. snorkelen had ik nog nooit gedaan maar dit was erg gaaf! Heel erg veel lol gehad met Tanya en Renea :) Enige nadeel was dat we alles op de fiets moesten doen en er nog al veel heuvels waren maar gelukkig konden we lekker het water in! Heb er wel een lekker kleurtje van gekregen omdat we eigenlijk niet uit de zon zijn geweest ;)

Ook nog een keertje naar Kingspark geweest, dit keer at night, dus dat was wel gaaf om dan alle lichtjes van de stad te kunnen zien!

Daarnaast ben ik ook naar twee christmas concerten geweest van de meiden, kreeg ik toch nog een beetje kerst gevoel want door die warmte heb ik echt geen zomer gevoel..

Als laatste heb ik gisteren de Haggies mee genomen naar Perth Zoo, dus voor het eerst koala's gezien ;)

En nu is het tijd om verder te gaan reizen, ik ga het hier wel echt missen! In de afgelopen maanden heel wat nieuwe mensen leren kennen en vrienden gemaakt :) Plus een nieuwe familie.. want zo ben ik de Haggs echt gaan zien, met m'n extra zusjes en broertje in Australië! Als het aan de meiden lag zou ik hier trouwen en nooit meer weg gaan..

Een beetje verdrietig ben ik dus wel om nu weer afscheid te moeten nemen, maar ook blij omdat ik na een dagje Sydney zondag richting Auckland vlieg om Lianne op te gaan zoeken!! En dan nog maar twee weekjes en dan komen mn ouders ook over!

Liefs van mij voorlopig voor het laatst uit WA, Armadale..
Eline

  • 16 December 2016 - 07:11

    Aafke :

    Lieve Eline
    wat leuk om weer eens van je te lezen! Wat maak je toch een hoop mee, en doe je een hoop mooie ervaringen op. En ook nog een familie erbij krijgen, wow!
    Ook dat je straks naar Lianne gaat, is gaaf zeg! Jullie samen met anderen Kerst vieren, k wens jullie Gezegende Kerstdagen. Hier zijn het de donkere dagen voor Kerst, maar als ik hoor hoe het daar is, lijkt mij dat ook niet verkeerd! Waar we ook zijn, we mogen vieren dat de Koning is geboren, en dat Hij nog steeds regeert, tot in Eeuwigheid. Wij hebben dat pas nog gezongen in een buurthuis in Tussen de Vaarten, met allemaal mensen uit die buurt, die weinig contacten hebben. Dat is ook mooi om te doen.
    Wij hebben een bruiloft vandaag van onze neef Michel en Klaartje ( een broer van Christel) . misschien ken je ze wel. Feest in ieder geval. Rick, en Nicole en Vincent gaan ook mee.
    Ik hoop dat je nog veel moois mag beleven, dat je mag heerlijk gaat genieten met Lianne samen. En ook als je ouders komen. Er valt nog genoeg te beleven !! heel veel liefs, dikke knuffel, ook van Jan en Aafke

  • 16 December 2016 - 08:20

    Laurens:

    Hoi Eline, wat gaaf om te lezen dat je zo genoten hebt en aan het genieten bent! Heel veel plezier weer voor de komende tijd!
    Laurens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Armadale

Eline

Hoi Allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Australië volgen! Zo kunnen jullie door mijn verhalen en foto's deze reis ook een beetje beleven :) Liefs Eline

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 12424

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Juli 2017

Backpacken in Australië

Landen bezocht: