Surf kamp en meer - Reisverslag uit Gerroa, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu Surf kamp en meer - Reisverslag uit Gerroa, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu

Surf kamp en meer

Blijf op de hoogte en volg Eline

04 September 2016 | Australië, Gerroa

Hey hoi Allemaal,

Afgelopen week was dan surfkamp! Wat was dit gaaf :)

Maandag morgen om 9:00 op de bus gestapt naar Gerroa hier zou het surf kamp zijn. We zaten in hele leuke hutjes vlak bij Seven Mile Beach, hier waren de surf lessen ;)

Gelijk maandag middag de eerste les gehad en dat ging nog redelijk goed ook..

De rest van de week 's morgens en 's middags les, dit resulteerde in een hele boel spierpijn en blauwe plekken! :p
Gelukkig was het voor al goed weer, want ook al heb je een 'wettie' aan het is toch wel koud!
Ik kan na deze week opstaan en blijven staan op mn board, maar alleen op de witte golven.. Dat was moeilijk genoeg voor mij ;)

Naast het surfen heb ik ook weer een heleboel gave mensen ontmoet en weer nieuwe vrienden gemaakt. Het was dan ook balen da ik vrijdag terug moest naar Sydney.

Maar daar ben ik niet lang gebleven. De volgende ochtend ben ik naar Perth gevlogen. Hier verblijf ik bij een Nederlandse vrouw in Armadale.. ookal gaat die dinsdag zelf naar Nederland, dan heb ik het huis 7 weken voor mezelf ;)

Wel weer een cultuur shock, opnieuw aanpassen aan een andere situatie en nieuwe mensen. Dit geeft ook opnieuw stress. Wat best wel slopend is, hoop dat ik leer om wat meer te gaan genieten en niet meer zo bang te zijn voor wat ik niet weet dat komen gaat!

Gelukkig is iedereen hier heel aardig. De kerk waar ik zondag geweest ben bestaat voor een groot deel uit mensen die uit Nederland zijn geëmigreerd :) En ze willen me allemaal graag helpen! Ik moet nu namelijk eerst opzoek naar een baan, en dat kan nog wel eens lastig worden :(

Maar eerst morgen naar Perth om daar wat rond te kijken. Ik moet er maar op vertrouwen dat alles goed zal komen..

Liefs,
Eline

Ps: foto's van surf kamp komen nog ;)

  • 04 September 2016 - 18:19

    Laurens :

    Gaaf weer om je verhaal te lezen! Je beleeft wat in een week zeg!! Dat werk komt vast helemaal goed, ze kunnen je echt wel gebruiken!

  • 04 September 2016 - 18:28

    Nathalie :

    Zo gaaf Eline !! Heel leuk om van je te lezen, succes met het vinden van een baan, maar bovenal heel erg veel plezier!!!
    Kus van je m&o maatje

  • 06 September 2016 - 19:15

    Robert Haaima:

    Hoi Eline,

    Ik heb het een en ander kunnen volgen via Facebook. Gaaf filmpje trouwens!
    Zo te zien haal je er alles uit maak je er een mooi avontuur van.

    Veel plezier nog! Ik blijf je volgen.

    Groetjes,
    Je achteroom ;-)

  • 07 September 2016 - 17:11

    Tineke:

    Leuk om zo elke week je verslag te lezen!! Ik kijk ernaar uit!!
    Wat een geweldig avontuur heb jij beleefd!! Zou bijna jaloers worden.
    Maar ik denk dat zulke kunsten voor mijn iets oudere botten niet handig zijn!!

    Liefs je mams!!

  • 08 September 2016 - 22:04

    Opa&oma H:

    hoi lieverd !!
    wat een belevenissen weer , prachtig hoor .
    en je vliegt van de ene naar de andere kant van het land ,
    zo te horen klink het allemaal goed , ga zo door eline ,
    je ziet straks nergens meer tegenop,
    ik moet je filmpje nog maar es bekijken , kan je nog steeds niet vinden ,
    het gaat ook zo snel .nou lieverd heeeeeeeeee veeeeeeeeeeeeeel LIEFS opa&oma .xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gerroa

Eline

Hoi Allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Australië volgen! Zo kunnen jullie door mijn verhalen en foto's deze reis ook een beetje beleven :) Liefs Eline

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 12421

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Juli 2017

Backpacken in Australië

Landen bezocht: