Werk, weekendje Busselton & meer.. - Reisverslag uit Busselton, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu Werk, weekendje Busselton & meer.. - Reisverslag uit Busselton, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu

Werk, weekendje Busselton & meer..

Blijf op de hoogte en volg Eline

28 September 2016 | Australië, Busselton

Hey hoi allemaal,

Alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen!
Dit omdat er niet zo veel speciaals gebeurde in mijn leven ;)
Heb ondertussen al een heeeleboel deurtjes geschuurt, schoon gemaakt en ingepakt.. en heb ook genoeg blauwe plekken en snijwondjes opgelopen! (Mn hoogtepunt 15 blauwplekken op mn benen :p) Maar daarnaast gebeurde er niet zo veel..

Tot afgelopen weekend, het was namelijk lang weekend omdat ze vierden dat de koningin jarig was :) Dus ik had lekker een extra dagje vrij!
Ik ben in dit lange weekend naar Busselton geweest, samen met Tanya en Renea. Tanya heb ik ontmoet in de kerk en Renea is een van mijn collega's en zij zijn dan weer nichtje ;)

Maar goed, zaterdag morgen vroeg vertrokken we naar Busselton -ongeveer 2,5u rijden- hier gingen we alllemaal leuke dingen bekijken en we sliepen in een heel leuk motel.

Eerst gingen we naar de Busselton Jetty, deze hebben we helemaal afgelopen en we zijn naar beneden geweest, 7 meter diep de zee in! Hier heb ik een heleboel vissen gezien :)
Lekker geluncht en toen weer verder op pad, op naar de Ngilgi Cave.. waar ik 37 meter onder de grond ben geweest :p
En als laatste zijn we ook nog richting de kust gereden, waar we foto's wouden maken van de zonsondergang.. En op weg naar de look out heb ik mn eerste kangaroe gezien!! :D haha was best wel enthousiast ;)
En na een late night dessert om 22:00 lekker in bed gekropen in ons mooie motel:)

Zondag hebben we het iets rustiger aangedaan want na al dat lopen op zaterdag hadden we daar zondag niet zo veel zin in..

Op maandag gingen we naar Margaret River, wat een mooie plek is dat!! We hebben een hele gave route gedaan door het bos (ben de naam vergeten), we zijn naar Canal Rocks geweest, naar Surfers Point aan het strand en hebben als laatste nog een heel lekker ijsje gegeten bij Simmos voordat we weer terug gingen naar Armadale.

Want dinsdagmorgen moest ik gewoon weer aan het werk :(
Gelukkig had ik wat leuks in het vooruitzicht ;) want vanaf dinsdag ben ik bij de familie Hagg, want alleen in een huis zitten was toch best wel eenzaam..
De meiden hadden mn kamer helemaal versierd en ze hadden zelfs kaartjes geschreven en op mn bed gelegd! <3

Zo.. nu zijn jullie weer up to date :p

Liefs,
Eline

Ps: foto's op Facebook, en de mooie komen nog want Tanya had een goede camera mee :)

  • 28 September 2016 - 13:27

    Laurens:

    Leukk om weer wat van je te horen!!

  • 06 Oktober 2016 - 14:21

    Tineke:

    Hallo lieverd!!

    Het blijft erg leuk deze berichtjes!! Ik weet dat veel mensen mee lezen.
    Ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal!

    Dikke kus van je mams!

  • 09 Oktober 2016 - 22:36

    Opa&oma H:

    hoi LIEVERD , gaat alles goed ?
    ik was een beetje druk ,en daarom reageer ik wat later , fijn hoor dat je zo je plekje gevonden hebt , mooi beroep hoor keukenkastjes schoonmaakster , nog nooit van gehoord , zo weet je maar nooit wat er op je weggetje komt . en je had ook een leuke city trip gedaan ? lekker van genieten eline . en de tijd vliegt maar door , nu is je zussie je ook al voorbij gevlogen ,nog ff en dan zien jullie elkaar alweer , grappig zo aan de andere kant van de aardbol , nog even hard werken en ga je dan weer op reis ? nou lieverd een hele mooie tijd verder , en dan weer tot je volgende berichtje ,, gaan we weer hoor op z'n aussies,,,
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel LIEFS van opa&oma H xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 November 2016 - 21:12

    Opa&oma H:

    hallo,, keukenkastjesschoonmaaksterinpakster,,, hoe gaat het aan de onderkant ??? nog lekker op je eigen stekkie eline .. 't is zo stil aan de overkant , maar wel een goed teken toch ? ben je nog druk met je beroep bezig , als je nu straks moet afkicken , mag je bij ons wel de keukenkastjesschoonmaakster zijn ,maar je hoeft ze dan niet in te pakken ,,, grapje hoor !!!! en zo gaat de tijd maar verder , voor je het weet zit je bij lianne, vieren jullie nog sinterklaas in aussie ?? of is dat echt hollands ? sint en kerst vieren in de wamte zal wel vreemd zijn denk , wij met een dikke jas aan ,en jij in je bikini op het strand ,, ha,ha , bij ons gaat alles verder goed , opa krijgt straks nieuwe lenzen , oeps dan ziet hij pas hoe rimpelig of ik ben , nou niks aan te doen ,moet maar wennen !!! nou LIEVERD geniet nog lekker van deze tijd bij de dominee en z'n gezin ,is de nieuwe baby al geboren ,leuk als je dat nog mee maak , zijn de kids nog gek op je ? tuurlijk oma hoe kan je dat nou vragen ,,, straks heb je weer een mooi nieuw vooruitzicht , als je op reis ga ,zou wel es even bij je om het hoekje willen kijken , maar dat moet maar met de foto's ,, ik ga weer stoppen hoor ,m'n schrijfknobbel raakt leeg , en ik moet nodig een koppie thee drinken bij opa , nou doei LIEVERD , heel veel plezier ,en lekker genieten !!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel LIEFS van opa &oma H

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Busselton

Eline

Hoi Allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Australië volgen! Zo kunnen jullie door mijn verhalen en foto's deze reis ook een beetje beleven :) Liefs Eline

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 12413

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Juli 2017

Backpacken in Australië

Landen bezocht: