Eerste week al weer voorbij.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu Eerste week al weer voorbij.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Doornbos - WaarBenJij.nu

Eerste week al weer voorbij..

Door: Eline Doornbos

Blijf op de hoogte en volg Eline

28 Augustus 2016 | Australië, Sydney

Hey hoi Allemaal,

Het is vandaag al weer een week geleden dat ik na drie dagen reizen in Sydney aangekomen ben.

Afgelopen week was een week waarin ik al een hele hoop nieuwe mensen leerde kennen, een heleboel plannen maakte en die plannen ook weer veranderde..

Maandag had ik een introductie gehad over werk en reizen en over de zakelijke dingen die nog geregeld moesten worden. En 's avonds ontmoette ik Carolin met haar ben ik de hele week opgetrokken.

Samen zijn we naar het Opera House geweest, zo gaaf om in het echt te zien nadat je het zo vaak op plaatjes en tv hebt gezien! Ook zijn we in de Botanic Gardens geweest en hebben we Sydney's panorama bekeken in de Sydney Tower :) Jammer genoeg is ze vrijdag begonnen aan haar baan als au pair!

Dus moest ik op zoek naar een nieuw maatje ;) Dit werd Ija, met haar ben ik vandaag naar Bondi Beach geweest wat is dat mooi!

Helaas was het niet alleen maar leuk, ik had best wel last van een jetlag en het aanpassen is lastig. Zo sloeg de heimwee toe :( Gelukkig heb ik erg goede wifi in dit hostel en kon ik erg makkelijk contact houden met Nederland!

Maar nu op naar volgende week.. Waarin ik op Surfcamp ga! Hopelijk kan ik aan het einde van de week op een plank staan :p
De plannen voor hierna zijn nog heel onzeker, hoop dat ik snel iets leuks vind.

Veel liefs en tot de volgende keer,
Eline


  • 28 Augustus 2016 - 10:22

    Robert Haaima:

    Geweldig om te lezen dat je het maar je zin heb. Bondi Beach ken ik van een zekere serie op tv (hihi).

    Zo te zien red je jezelf aardig daar zover van huis af.

    Heel veel plezier en succes gewenst. Geniet ervan ;-)

  • 28 Augustus 2016 - 12:28

    Laurens:

    Gaaf om te lezen Eline!! Je bent al weer een heleboel beleefd! En dat surfcamp komt goed. Na 1 dag sta jij op doe plank hoor!

  • 28 Augustus 2016 - 13:13

    Rianne:

    Hee Eline,
    Leuk verhaal! Wel vervelend dat je last van heimwee hebt maar dat komt vast wel goed met alle leuke dingen die je gaat doen! Veel plezier met surfen!

  • 28 Augustus 2016 - 14:51

    Opa&oma H:

    hoi lieverd,wat fijn om weer wat van je te horen , je hebt al mooie dingen beleeft ,
    we zijn heeeeel trots op je hoor , dat je je er zo goed door heen slaat , helemaal niet raar dat het ff moeilijk was , veel plezier als je op surfcamp ga , en vooral genieten hoor , tis nu nog vakantie voor jou , we surfen weer met je mee hoor . heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel LIEFS opa&oma xxxxxxxxxxxx

  • 29 Augustus 2016 - 21:46

    Tineke:

    Wat kan er veel gebeuren in een week!! Heerlijk dat je nu weet waar je volgende week naartoe gaat!! Zou zo graag nu even om een hoekje kijken. Op surfcamp!! Wauw!! Geniet ervan lieverd!! Hoop vrijdag weet wat van je te horen. Dikke knuffel, mama,XXXXXXXX

  • 31 Augustus 2016 - 11:05

    Maxime:

    Ah, zo tof Eline! Al zo veel gezien in Sydney en mensen ontmoet, en je bent nog maar een week weg haha... Dat belooft wat! Ik ben super benieuwd waar je uiteindelijk terecht komt met werken, maar dat lees ik hier vast wel straks :) Geniet ervan!!! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eline

Hoi Allemaal, Hier kunnen jullie mijn reis naar Australië volgen! Zo kunnen jullie door mijn verhalen en foto's deze reis ook een beetje beleven :) Liefs Eline

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 12447

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Juli 2017

Backpacken in Australië

Landen bezocht: